Waarom worden er bij de "Land Rover" auto's de snorkels niet geïntegreerd?

Je kunt bij deze auto's als optie een snorkel laten plaatsen, maar waarom worden deze niet geïntegreerd in de raamstijl bij de fabricatie van de auto's?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Niet iedereen zal een snorkel op zijn auto nodig hebben en waarderen. Landrover zal dus meer auto's verkopen als deze niet standaard zijn uitgerust met een snorkel.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarnaast maken ze meer winst op meerwerk.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
@Louwen
Dat kost extra materiaal, arbeidskosten en dus geld. En als je toch geen snorkel nodig hebt (zoals de meeste mensen) dan houdt je dat geld liever in je zak. Bij Land Rover weten ze dat en door het niet standaard te leveren maken ze hun auto goedkoper en dus aantrekkelijker.