Ik welk merk auto gaat 70 liter benzine?

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor de duidelijkheid..Ik bedoel natuurlijk in de tank;-P

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
4.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!
AWM
14 jaar geleden
Dit is een damessamenzwering!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neeee Joh!
Weet jij het antwoord trouwens???
AWM
14 jaar geleden
Jazeker, maar helaas is dit slechts een reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We komen er wel achter;-)
AWM
14 jaar geleden
Ik kan je geen 'beste antwoord' geven, maar het klopt.
Wat heb jij een goed geheugen voor details.
Complimenten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo Loenie;-)

Het beste antwoord

Een Audi A6!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

elke zo'n beetje, maarja het stinkt zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In elke auto gaat 70 liter benzine, zelfs in diesel-auto´s...

Als je in de tank bedoelt, dan kan ik je geen antwoord geven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat weer on onzinnig antwoord voor dat ééne puntje. Begrijp je humor wel hoor meneer XiniX maar waardeer het alleen niet. Van mij een puntje erbij
AWM
14 jaar geleden
Hij vindt zichzelf reuze grappig, en als ie kritiek krijgt, zegt ie 'dat niemand hem begrijpt'. Allemaal voor die puntjes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX antwoord is helemaal niet onzinnig, het is zelfs het enige zinnige antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga ook in het xinix camp zitten... free tibet +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
High five!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Quick, ik begrijp je niet zo goed. Zou je je opmerking wat duidelijker kunnen formuleren misschien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je moeder pesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
quick is tog met een k? of moet ik omwille van mijn dislecksie naar een campje in polen? altijd lastig die untermensjen.
DE BMW 5-SERIE !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in een BMW 760Li kan zelfs 82 liter.
Ik neem niet aan dat wij alle autotypes moeten gaan opnoemen? Wat wil je met deze vraag bereiken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent echt lekker bezig vandaag, mar in een jaguar is dat wel het minimum. Wist je trouwens dar lamborginie er een heeft van 500 liter, een jeep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exact deze van oorsprong tractor bouwer heeft naast sportwagens ook een jeep gebouwd, waar er een paar van rond rijden. Kadafi (president van Libië) heeft er nu de meeste voor zijn leger. Uit mijn hoofd wegen de wagens bijna 4 TON dus vijfhonderd liter is niet zoveel. De tank zit in de vrije ruimte ik doe er een foto bij op mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag een reactie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat hem maar lullen Jeroen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, het gaat niet om hem, maar dat anderen er wat van leren. Dat is de bedoeling van deze site en maakt het interessant. En nu is er aanvullende info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu nog even verder zoeken, dan zie je dat ze in Libië rond rijden met een tank van 500 liter, dat weet ik 100% zeker, en in Italia gebouwd. Gewicht wil ik vanaf zijn. Maar dat zij ik al in mijn basis antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Topgear, die hadden daar een aflevering over en zijn o.a in londen met dat monster gaan rond rijden en vervolgens na Libië gegaan. En met behulp / medewerking van de president aldaar hebben ze de aflevering afgemaakt. Ca. twee jaar terug de aflevering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Quik is de auto, en in de periode dat ik in Italië woonde waren het bijna de buren (de fabriek), dus je ziet die auto's en ze zijn mooier en exclusiever dan een Ferrari. Voor mij een van de mooiste auto's in de wereld. Buiten deze jeep overigens want dat is een monster, maar wel met prestaties.
Een tankauto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mercedes S klasse