Kan toevoegingen van Forte kwaad als je het toevoegt aan een getunede auto ?

Rij in een vw jetta 2007 2.0 tdi standaard 140 pk, maar getuned naar 194. Ik wil graag Forte toevoegen aan motor en brandstof omdat ik alles schoon wil houden van binnen. Kan het kwaad om de volgende onderdelen te voegen: Forte Motor Flush, Advanced Diesel Fuel Conditioner, Diesel Turbo Cleaner en Petol saver?

9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Een gezonde motor die onderhouden wordt met de juiste onderdelen en vloeistoffen heeft geen toevoegingen nodig. Als er overmatige vervuiling optreedt is er iets mis in de motor of worden er veel korte stukjes met lage toerentallen gereden. Rijstijl aanpassen kunt u zelf, reinigen laat u beter over aan de professional. ^lr