hoe (indien mogelijk) vul je auto airco op?

de zomer komt er weer aan en dan is airco soms geen overbodige luxe, maar heb de indruk dat die het wat minder doet dan vorige jaar.

Vaak is het eerste wat je hoort, airco laten bijvullen maar kan je dit ook zelf doen? auto: 320d bouwjaar: 2006 (mocht het mogelijk zijn)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Nee dat kan niet, ook al zou het kunnen dan gaat hij kapot, een speciaal aircoboer die reinigt en controleert gelijk het hele systeem, en wat misschien wel het belangrijkste is, hij controleert op lekkages. Simpele aircobeurtje begint rond de 50 euro tot 150 voor het meest uitgebreide en is zeker zijn geld waard.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet mogelijk.
Alleen een gespecificeerd bedrijf kan dat doen.