Hoe krijg ik mijn sigaretten aansteker weer werkend?

De draden zitten goed aangesloten en voorderest zie ik ook niets raars zitten.
Kan dit een groot probleem zijn, lijkt me niet toch?
Iemand een idee waar nog een zwakke plek kan zitten in de stroomkring?

Auto: Daihatsu Cuore '99

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
2.1K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Even voor de zekerheid. Je hebt het over de aansteker. Doet de aansteker plug het niet of de aansteker zelf niet? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de aansteker zelf kapot is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee als ik hem indruk en hij springt er weer uit wordt hij niet heet. Waarscheinlijk dan een zekering wat degene hier onder heeft gezegt, dat zal ik gelijk gaan proberen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dan vraag ik me toch af of de aansteker zelf misschien defect is. Werkt een oplader voor een telefoon of navigatie wel?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk de zekering in de zekeringbox gesprongen. Op dit circuit zijn meestal geen andere verbruikers aangesloten en zal de waarde van de zekering maximaal 10 Ampère zijn, maar kleiner kan ook.
Als het gekleurde steekzekeringen zijn dan is dat rood voor 10 Amp en beige voor 5 Amp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal gelijk proberen de zekering te vervangen!