waarvoor zijn deze sleuven op het dashboard?

ik ben benieuwd waarvoor deze sleuven op het dashboard (zie foto) van mijn auto zijn. ze zitten zoals te zien is aan de passagierskant onder de thermostaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat ik het niet zeker weet doe ik het hier. Wij hadden deze gleufjes tussen de voorstoelen. Hier paste precies kleingeld tussen voor een winkelwagentje etc.

Antwoorden (2)

Daar kun je munten sparen voor de parkeerautomaat

Toegevoegd na 21 minuten:
Er kan ook een sensor achter zitten voor binnentemp.meting
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Zie jij daar gaten in dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lijkt me sterk, maar wellicht is het een geluidsmeter die de radio luider doet spelen wanneer je harder rijdt en dus meer 'lawaai' in je auto hebt.
daar zit een temperatuur sensor acht voor de automatische airco