In welk Amerikaans automerk, wordt in Amerika het meest gereden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Ford en je ziet veel stationcars in amerika.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat zelf te denken aan Chevrolet. Maar daar hoor ik helemaal niemand over, dus ik zal het wel mis hebben.

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De best verkochte auto zou de Ford F-150 zijn

http://autos.aol.com/gallery/best-selling-cars
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ford is het best verkochte Amerikaanse automerk en dan met name de F100/F150 serie. Dit zijn overigens pick up trucks. Toyota's en Honda zijn algemeen de best verkochte auto's in de VS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vorig jaar hoorde ik in Amerika dat voor het eerst een niet Amerikaans merk de Ford heeft ingehaald, namelijk de Honda.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat niet goed met General Motors, Ford en Chrysler. De Grote Drie bleven alsmaar grotere auto's bouwen terwijl de Amerikaanse consument kleinere en zuinigere auto's wilde. Intussen hebben ze nog maar net de helft van hun thuismarkt in handen en is de Toyota Camry al zes jaar lang de meest verkochte personenauto in de VS.