Kan ik mijn parkeerlicht de hele nacht laten branden zonder dat de accu leeg raakt?

Mijn auto heeft een parkeer licht. Dus je weet wel, contact af, sleutels eruit en de richtingaanwijzer naar links of rechts.
Is dat voor even bedoelt of kan dat de hele nacht aan blijven branden?
Als mij radio aanblijft kan de accu leegraken.
Met die verlichting ook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
27.2K

Het beste antwoord

Als je accu in goede staat is, dan kan dat makkelijk. Dan kan dat zelfs wel een week. Maar accu's takelen af met hun leeftijd. Na enkele jaren moet je een accu vervangen. Als je dat niet doet, dan kan hij wel leeg raken na een nachtje parkeerlicht,
escape
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vervang je lampje door een ledlampje
Robby BB

Toegevoegd na 2 minuten:
Natuurlijk zal je batterij leeglopen maar met een ledlampje zal dat veel langer duren, in ieder geval langer dan een nacht