Hoeveel te lang?

De accu opnieuw opladen is een goed begin, als de auto maanden heeft stilgestaan wellicht de accu vervangen. Daarnaast de remmen goed testen en rustig rijden de eerste kilometers. Tot slot de auto een kleine beurt laten geven, of in ieder geval de olie, koelvloeistof, remvloeistof en bandendruk controleren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ervan af waarom de auto stil staat. Als je auto stil staat omdat hij niet meer werkt, dan zal ik bij waar: De Garage invullen. Staat hij stil omdat je hem gewoon niet gebruikt hebt, dan zal ik bij waar invullen: proberen te starten op de plek waar hij nu staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na laten kijken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij in 1 keer start dan ga je gewoon lekker rijden. Bij twijfel bel je de garage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten staan, goed voor het milieu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aks aanvulling op Woutb, je benzine vervangen. Als de auto heel lang heeft stilgestaan kan het zijn dat deze verrot is geworden. Heel slecht voor een aantal onderdelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft je benzine natuurlijk niet al na een aantal maanden te vervangen. Pas na een jaar of langer kan dit nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 'm niet gebruikt om te rijden is het toch verstandig om 1x in de maand een blokje om te rijden, dat is beter voor de motor, de banden en andere onderdelen zodat het gesmeerd wordt en niet vast roest.