is het mogelijk om prive een 2de hands auto te leasen? lijkt me goedkoper dan een nieuwe...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

het lijkt me dat het mogelijk is, maar vaak zullen leasemaatschappijen auto's die ouder dan 2 jaar zijn niet meer leasen omdat de verkoopwaarde voor hun na die periode ongunstig is. maar er zullen best uitzonderingen op de regel zijn, goed zoeken dus!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja je kunt 2de hands auto's leasen of het goedkoper is ja er is minder afschrijving maar de rest blijft het zelfde bijtellingen benzine enz.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van bijtelling kan in dit geval toch geen sprake zijn?! Vraagsteller wil privé leasen.
ronron1212
10 jaar geleden
Ja als het echt prive is en niet als bijv zzp-er.
Ja dat is mogelijk, bij diverse lease maatschappijen bieden ze antwoord op die vraag door bijv overname van lopende lease contracten. Die bieden ze vaak goedkoper aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leasen is net als lenen voor een auto. Je betaald uiteindelijk meer geld voor dezelfde auto. Realiseer je wel dat je voor langere tijd een financiële band met een leasebedrijf aangaat en dat afkoop van een contract je uiteindelijk nog meer geld gaat kosten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bellen met de Robataxgroep, 0226351100. Vragen naar de heer Appel.