Is het belangrijk om van een fiat 500 lounge een 4 cilinder te hebben of maakt het niet veel uit om een 2 cilinder te nemen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
n
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem maar een 4-cilinder, trekt beter, rijdt rustiger en soepeler. En 2-cilinder trekt NIET boven de 100 km/u en is oorverdovend!!!!!!!!

Antwoorden (1)

Dat ligt aan het doel waarvoor je de auto wil gaan gebruiken. Als je de auto voor stadsverkeer gebruikt, is het verstandig om een 2 cilinder te nemen vanwege het verbruik. Ook is het misschien wel leuk dat de 2 cilinder heel dicht bij de oude fiat 500 komt wat (motor)geluid betreft.
Als je veel snelweg kilometers gaat maken op de snelweg zal een 2 cilinder wat luidruchtiger zijn en is een 4 cilinder prettiger/ rustiger.
je hoeft van beide motoren niet te verwachten dat je een snelle auto hebt.
misschien is het verstandig om bij een dealer in de buurt een proefrit aan te vragen om een gevoel te krijgen hoe het rijdt.