Welk type automerk is het makkelijkst en goedkoopst om zelf de onderdelen te vervangen en/of te onderhouden?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vind de rekening die je krijgt bij een reparatie altijd veel te hoog bij een garage. Laat staan de vaste lasten van een auto. Bij de aanschaf van een 2de handse auto wil ik voortaan zoveel mogelijk zelf doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Een Opel kadet van voor 1978. Simpeler kan het niet en onderdelen genoeg.