Bestaat de Seat Toledo 3 (bouwjaar 05 t/m 09) "FR"

Ik heb namelijk op internet een filmpje gezien waarin deze specifieke auto geshowed werd (met buitenlands kenteken) alleen als ik op internet zoek kan ik alleen de Leon of Ibiza FR vinden. En zo ja, is deze dan alleen in buitenland verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Er bestaat geen SEAT Toledo MK3 FR, SEAT heeft alleen deze versie gemaakt van de Leon en de Ibiza. Waarschijnlijk heeft iemand zelf een FR versie gemaakt van zijn/haar SEAT Toledo.

Het komt trouwens wel vaker voor dat mensen een bepaalde versie maken van hun auto. Zo rijden er in Nederland ook Ford Focus ST Wagon's rond met een 2.5T motor. Dit is ook niet origineel Ford, Ford heeft nooit zulke auto's gemaakt maar er zijn wel mensen die zo'n auto hebben 'gebouwd'.