Waarom lopen de hectometerpaaltjes op de A12 niet op en slaan ze bij Veenendaal 10 kilometer over (van 92.1 naar 102.2)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Reddie
10 jaar geleden
Misschien aan Rijkswaterstaat vragen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@reddie. Daarvoor heb ik mij niet aangemeld. Dacht dat dit een medium was voor dit soort vragen. Je reactie had ik zelf ook al bedacht ;-)

Antwoorden (1)

Dat ze niet oplopen heeft te maken met je rijrichting. Omdat aan beide kanten van de snelweg het hectometerpaaltje hetzelfde nummer heeft, alleen met de toevoeging li voor de linkerkant en re voor de rechterkant moeten ze al naargelang de richting die je oprijdt op- dan wel aflopen. Voor het missen van een stuk heb ik geen verklaring.