Welke auto verbruikt de minste benzine?

Toegevoegd na 22 uur:
L.S.,

Deze vraag is erg serieus bedoeld; ik wil namelijk een zuinige auto kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
bamibal
10 jaar geleden
Elektrische auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+je, HaHaHa
Reddie
10 jaar geleden
En een trapauto.
Reddie
10 jaar geleden
Een auto waar je niet in rijdt.
Poet
10 jaar geleden
Een diesel

Het beste antwoord

De auto die het minst (lees "geen") benzine verbruikt, is de elektrische. Andere wagens die weinig verbruiken, zijn alle hybridewagens = elektrische + benzine-/dieselmotor.
Je kunt ook op aardgas of LPG rijden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijna geen serieuze antwoorden gekregen, maar 1.

Andere antwoorden (1)

In uitvoerige tests van in totaal 388 benzinemodellen die de Consumentenbond samen met buitenlandse zusterorganisaties heeft gehouden is de Mitsubishi Space Star 1.0 ASG Light als beste naar voren gekomen.
Bordensteker