Hoe kom ik aan de radio code van een Volvo V70?

Volvo V70 uit 2001. Bij de dealer en de vorige eigenaar kunnen ze ons in ieder geval niet helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
5.6K

Het beste antwoord

Kijk overal in je auto. In de boekjes die erbij horen, zoek naar een viercijferig getal waarbij er geen cijfers boven de 6 voorkomen.
Zoek naar een kaartje met de afmeting van een creditkaart met dit getal erop, zoek naar een handgeschreven getal in een onderhoudsboekje of gebruiksaanwijzing.
Na drie keer een verkeerde code ingetikt te hebben wordt je twee uur buitengesloten, als je de radio tenminste onder spanning laat staan.
Als alles faalt: als het de originele radio is, kan de dealer zonder probleem de code opvragen. Als ie weigert, ga dan naar een andere dealer.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat een code in met daarbij "audiocode", maar daar komt ook een 0 in voor. Dat kan niet kloppen toch? Moet de radio ook 2 uur aan staan in totaal om weer een nieuwe kans te krijgen? De code is namelijk al 3 keer verkeerd ingetoetst een paar weken geleden maar daarna is de radio uitgeschakeld
escape
10 jaar geleden
Ja, alleen als de radio aanstaat (met OFF in het display) dan mag je het na twee uur weer proberen.

Andere antwoorden (1)

Soms staat de radiocode ook achterop de radio, dan moet je hem wel uitbouwen en dan is die misschien op de achterkant geschreven.