Bmw e46 sedan 1999 abs, asc en rem lamp?

Ik ben al twee weken bezig met mijn auto, geen 1 garage die zeker weet waar door de lampjes branden voor abs, asc en rem.
Op de computer staat het dat door terugvoerpomp komt dus had ik toen van de sloop een abs pomp gekocht voor 100 euro die is vervangen maar probleem die stond er nog dus zeiden ze dat de abs pomp mischien kapotte was, ik weer naar de sloop en abs pomp ruilen, die weer vervangen probleem nog steeds niet opgelost, daarna dachten ze dat het door de abs sensor kwam rechts achter die ook vervangen 100 euro alle sensoren schoongemaakt alles maar probleem is nog steeds niet opgelost, ik ben die garages echt zat, remmen die doen het gewoon goed auto rijd goed kabels gecheckt voor kabelbreuk ook niets gevonden, nou weet ik niet meer wat ik moet doen, ik heb ongeveer 350 euro betaald niets voor niets.
Weten jullie mischien wat de probleem is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
2.8K

Antwoorden (1)

de foutcodes moeten na reparatie gewist worden, als dit niet gedaan wordt zal de fout blijven staan en de ABS, ESP ed. niet werken.

het makkelijkste te controleren is uiteraard de zekering.

als dit elke keer gedaan is zou ik als ik jou was controleren of de remmen goed vrij draaien en of deze direct na het remmen weer los komen.
als dit goed werkt kan het zijn dat er een klepje in de ABS unit vast zit of niet werkt (deze moet via de computer ontlucht worden).
misschien dat een remslang of leiding aan de binnenzijde beschadigd is (uitgezet) waardoor de vloeistof niet goed terug gepompt kan worden

ik weet ook niet hoe je de bedrading hebt gecheckt maar het is niet altijd zichtbaar als een draad een te hoge weerstand heeft. een kleine storing in het data-signaal is ook erg moeilijk te zien/ meten.