dit is (lijkt) een Porsche 911 type 964 (1989 tm 1994). Althans de bumpers en de spiegels zijn 964. Het kan dus ook een ombouw van bijvoorbeeld een 3.2 of een 3.0 sc zijn naar een 964. Echt zeker weet je dat pas adhv het vin nr. Je kan ook kijken naar de vering/ophanging achter of dat hij bijvoorbeeld een tiptronic automaat heeft (zit alleen op de 964 en niet op oudere modellen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord!

Andere antwoorden (2)

type porsche 901?

Heb op google afbeeldingen gezocht en deze type komt m eest overeen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een 911 uit 1992/93. Het zal wel een een ander. Product nr hebben maar achterop staat 911