Ik heb een auto gehuurd in Spanje maar de creditcard staat op naam van mijn vrouw en ik ben de hoofdbestuurder is dat een probleem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
ronron1212
10 jaar geleden
Is je vrouw bij je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja mijn vrouw is daar bij
ronron1212
10 jaar geleden
wat is het probleem dan je huurt dan toch samen de auto.

Antwoorden (2)

Het kan een probleem zijn ja. Er zijn verhuurmaatschappijen die je de auto in zo'n geval echt niet meegeven. Ik zou zeker even contact opnemen! Sowieso mag jij eigenlijk nieta met de kredietkaart van je vrouw, die is strikt persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dit is een probleem, maar er is een simpele oplossing. Maak je vrouw hoofdbestuurder en betaal voor jezelf de toeslag voor een tweede bestuurder.

Als je vrouw geen rijbewijs heeft, vraag er dan zelf snel een creditcard aan die op jouw naam staat. Deze kan eventueel aan dezelfde en/of rekening gekoppeld worden als waar je vrouw haar kaart op staat