wanneer komt de nieuwe mercedes a 140?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet, 140 is een auto uit een bepaald tijdperk met een bepaalde motor die hem tot de 140 maakt, de 180 en 200 is de laatste die nu uit is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
200 heeft een sterkere en betere moter dan de 180, voor de rest is het exact dezelfde auto

Antwoorden (1)

Op de prijslijst voor 2014 komt de A140 niet voor. Ik denk dat hij dus helemaal niet gaat komen. Maar als er een opvolger komt zal dat na de IAA in Frankfurt in September wel bekend worden.