Is er een oplossing, dat mijn autogordel mij niet meer in de hals zit?

Als ik aan 't rijden ben moet ik constant de gordel naar beneden doen, Hij schuift steeds naar mijn hals

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
3.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb altijd hetzelfde probleem in mijn auto. De grodel is niet in hoogte verstelbaar. Nu gebruik ik een gordelhoes en dan is het niet storend.

Antwoorden (4)

Vaak kan je dat instellen waar hij linksbovenaan de auto in verdwijnt. Dat je dat naar beneden kan schuiven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heb ik allemaal al geprobeerd!
Cryofiel
10 jaar geleden
Kennelijk ben je dan erg klein. Kun je je stoel hoger instellen? Of anders een kussentje op de stoel leggen? Hoe hoger jij zit, hoe beter je "in de gordel past", en hoe beter de gordel jou zal beschermen bij een ongeval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryo... Het hoeft niet te maken te hebben met je lengte..., maar kan ook door je borsten komen. Ik ben langer.. En door mn borsten glijdt de gordel meer naar binnen... En snijdt mn nek...
Je kunt bij bijv een halfords een zacht ding kopen wat je er omheen schuift en dan voel je het niet meer zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is ook aan gedacht. Maar haalt niets uit.
Je kunt race autogordels laten installeren. Die zitten als een rugzak en niet langs je nek.

Toegevoegd na 8 minuten:
vierpuntsgordel

Toegevoegd na 19 minuten:
Als 2e oplossing zou je ook je autostoel kunnen laten verhogen of verstelbaar in hoogte kunnen laten maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een kussentje nemen zodat je hoger zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb 2 kussentjes !!!!