mag ik mijn kampeerauto gebruiken voor goederenvervoer?

Ik wil graag (af en toe) spullen (meubels/fietsen) vervoeren in mijn kampeerauto. Is dat toegestaan?
Ik ken de eisen die worden gesteld aan de inrichting, maar gelden er ook beperkingen ten aanzien van het gebruik van campers/kampeerautos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Antwoorden (1)

Natuurlijk mag je spullen in je camper vervoeren, mits je rekening houdt met het laadvermogen. En de veiligheid.
Dus niet je kind op de bank en een stoel of fiets op tafel, die er af kan vallen...........
Dus zet alles goed vast.

Veel mensen zetten hun fietsen IN de camper onderweg.
Wij hadden grote buitenstoelen. Die lagen op het bed en werden goed vastgezet.
En onze nieuwe tafel hebben we in Belgie gekocht en in de camper meegenomen.

Mocht je meer willen weten over kampeerauto-dingen:

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?p=808420