Waar sloopauto verkopen voor hoogste prijs?

Ik heb een ongeluk gehad en mijn auto is total loss verklaard. Nu wil ik mijn sloop auto verkopen, maar wel een goede prijs voor krijgen, zodat ik mijn verlies kan compenseren. Ik wil ook graag dat mijn auto opgehaald word, maar weet niet welke autosloopbedrijven ik kan benaderen. Heeft iemand ervaring hierin of mee informatie over auto slopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Als je een sloopauto hebt of een schade auto waar je vanaf wilt dan kan je die makkelijk naar een auto sloperij brengen of zelfs door een auto sloperij bij je thuis op laten halen.Het is heel eenvoudig je sloop auto te verkopen. Je hoeft de auto sloperij maar te bellen en ze zijn al bereid de sloop auto op te komen halen en waarschijnlijk zal men je telefonisch al een bod doen op je auto.Als de sloop auto wordt opgehaald zal men je ter plekke kunnen betalen of telefonisch overboeken en ze zullen je dan ook je vrijwaring rdw afgeven.Het verkopen van je sloop auto kan je dus aardig wat geld opleveren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het een gelieft merk is zou je een advertentie op marktplaats kunnen zetten of op het 'merk'forum