Waar zit de aansluiting voor de CD wisselaar in een Seat Ibiza 2001?

Ik heb een Seat Ibiza Stella uit 2001, en ik wil graag weten waar de aansluiting zich bevindt voor de CD wisselaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (1)

Je kan in de handel een interface kopen, die op de achterkant wordt aangesloten van je autoradio, en zit dan vaak op de ingang van een externe cd-wisselaar,(te zien als er een knopje op het paneel zit om de cd te activeren) hierop word dan de ipod aangesloten, ook kan het zijn dat bv je fabrieksradio wel een aansluiting heeft voor een versterker, maar geen tulp aansluiting heeft, in dit geval moet er dan een aparte stekker tussen worden gezet. even googelen met type no van je radio, dan kom je vaak een aansluitschema tegen van je radio.