Welk model is dit van BMW? (Zie afbeelding)

Weet iemand welk model dit is van BMW?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat is het laatste model (F90) van de 3 serie in sedan uitvoering.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
't Is niet de F90, maar de E90. BMW gebruikt tot nog toe E-nummers.
paulus811
11 jaar geleden
Nee BMW is overgestapt op F modelnummers. Overigens zat ik wel een beetje fout want het is de F30 (en niet F90)

Andere antwoorden (1)

Reden dus voor auto fabrikanten om ook de type aanduiding op het dak te monteren..