hoe kan het dat het bedrag van mijn geleden schade aan mijn auto word overgemaakt naar de tegenpartij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat komt door de kredietcrisis, overal ontslaan ze vast personeel, deze worden ingeruild voor uitzendkrachten en die maken deze fouten.

Is wel héél erg kort door de bocht hé ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dat was de hele euvel.. bloedirritant!

Andere antwoorden (2)

Als de tegenpartij niet de schade contant heeft betaald is er hoogstwaarschijnlijk een vergissing in het spel.

Neem contact op met de verzekeringsmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei, dat is een blunder van de verzekeringsmaatschappij. Neem contact met ze op en vraag om de betaling. Mocht de tegenpartij zo aardig zijn het alsnog aan je over te maken, waarschuw de verzekeringspartij dan ook want dit soort fouten kan natuurlijk niet.