Kan ik een Audi 80 TDI 90 pk chip chunnen?

Ik heb een audi 80 TDI en ik heb 2e hands een chip gevonden van 110 pk naar 150 pk, die afkomstig is van een golf 5.. Kan ik deze gewoon gebruiken? Of moet ik speciaal er een hebben voor audi 80 TDI

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Nee dit kan niet zomaar. En wat op de foto te zien is lijkt meer op een powerbox dan op een chip. Bij chiptuning wordt namelijk de standaard software die in de ECU van de auto aanwezig is aangepast.