Waneer kan ik de nieuwe bmw 5 serie (moet nog uitkomen) bestellen? Waneer staat hij dan op mijn oprit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Wij verkopen geen BMW , maar een nieuw type dat nog niet uit is zou je bij ons al kunnen bestellen, het enige nadeel waarschijnlijk is, de dealer weet nog geen prijzen, niet de exacte uitvoeringen en wat er op en aan zit, daar krijgen ook wij als verkopende partij vaak laat pas de informatie over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bestellen kun je hem denk ik nu al, maar hij is pas leverbaar vanaf juni 2010.

Wanneer hij dan op jouw oprit staat? Nou vanaf juni 2010 en ook pas vanaf het moment dat jouw geld binnen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij deze wilt bestellen dan zou ik morgen naar de dealer gaan en er gewoon één bestellen. Niemand die je tegenhoudt en de dealer werkt er graag aan mee.
Ook al moet hij nog uitkomen; het kan gewoon.

Bij mijn voormalig werkgever werd de XC90 van Volvo al besteld toen bekend was wanneer hij naar Nederland zou komen maar de prijzen nog niet bekend waren.
Verder zag je bij de introductie van de C70 nieuw model dat deze al verkocht werd op het moment dat de prijzen bekend waren maar er zelfs bij Volvo Nederland nog niemand in had gereden laat staan gezien.

En een oude klant van ons die voor zijn vrouw met enige regelmaat een nieuwe XC70 bestelde maar zelf verknocht was aan de BMW 7 serie bestelde bij zijn BMW dealer op voorhand altijd het nieuwste model. Hij reed sowieso elk jaar nieuw maar als er tussen tijds een nieuw model of facelift kwam dan had hij maar vast op papier staan dat hij een van de eerste was.

En ja, hoelang duurt het voordat hij op de oprit staat? Geheel afhankelijk van wanneer hij daadwerkelijk uit komt, hoe groot de vraag is en welke landen er op de productielijnen voorrang krijgen. Een land als Amerika krijgt bv altijd voorrand in deze branche op landen als Nederland en bv België.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik ff voor informeren bij een Bmw dealer. Misschien dat je al iets kunt regelen zodat je hem z.s.m op de oprit hebt staan als ie uit is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens deze link vanaf 20 maart ook volgens BMW.nl.
Indien je hem nu bestelt heb je kans als het een standaard uitvoering is dat hij dan ook op je oprit staat anders zou het wel een een paar maanden later kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heb je helemaal geen oprit.
Dus mijn inschatting is dat het nog wel een jaar of 20 zal duren.
itsme