waar kan ik terecht voor kapotte bedrading (oude) auto?

Hallo,

Ik heb een austin maxi 1750 , waarvan de bedrading kapot is.
Ergens wordt kortsluiting gemaakt.
Waar kan ik hiervoor terecht?
In de garage kunnen ze het niet maken.

Hartelijk dank!
Groetjes,
Marga.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Kijk is bij de toegevoegde bron, deze is gespecialiseerd in Britse voertuigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uw weet welke zekering er springt en zal dus in deze kring moeten zoeken.
Als het maar één toestel is kan best een nieuwe draad trekken vanaf de schakelaar.
Als er meerdere zijn begin dan met de eindpunten na te zien, bv verlichting.
De volledige bedrading vervangen kan niet want dat is één bundel die tijdens de constructie van de auto in een bepaalde fase in de auto in zijn geheel gemonteerd is.
Als u geen schema heeft van uw voertuig dan even in de garage vragen of eens op internet zoeken.
Ook een Vraagbaak (auto service boek) kan u op weg helpen.