Welke auto is dit? (zie foto)

Een vriend vroeg dit maar we wisten het allebei niet. Help me maybe?-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het ondertussen al! Het is een tushek forego t700. Geen antwoord meer nodig! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal je vraag dan maar weg, dat zou mijn 5- punten gescheeld hebben
Amadea
11 jaar geleden
Nee, Wim, je had kunnen zien dat jouw antwoord geen nieuwe informatie gaf! Zodra je zoiets ontdekt kan je het beter zelf verwijderen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had er wel bijgezet dat zijn afbeelding van een site komt
waar die informatie bij staat.
Dus hij kan het echt wel weten
Antoni
11 jaar geleden
SandrienX, de auto op de foto bij je vraag is een Tushek Renovatio T500. Op de website van de eerste link bij het antwoord van Amadea http://www.autoreleasesite.com/news/2013-tushek-forego-t700-supercar.html staat bij een tekst over de Tushek Forego T700 een foto van de Tushek Renovatio T500. Daarom dacht Amadea dat de auto op jouw foto een Tushek Forego T700 is. Dat is onjuist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werkt de 1e link ook niet...

Antwoorden (3)

Het lijkt op een Pagani Zonda, al ziet hij er toch iets anders uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een Tushek Forego T700. Een nieuw model dat volgend jaar op de markt zal verschijnen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een sportauto uit Slovenië met 450 pk. Wordt gepresenteerd als een volledig nieuwe auto, maar feitelijk is het een ‘gefacelifte’ K-1 Attack Roadster. Dat was een kitcar die, ondanks verwoede pogingen, nooit echt voet aan de grond heeft kunnen krijgen. De K-1 werd ontwikkeld in Slowakije en onthuld in 2002, maar nu is hij dus herboren.

Toegevoegd na 3 uur:
http://www.autoreleasesite.com/news/2013-tushek-forego-t700-supercar.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je link werkt niet
Amadea
11 jaar geleden
Bij mij werkt de link wél.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er staan puntjes aan het eind en dat werkt niet zo, misschien onthoudt jouw pc de link? Maar ik help je wel met een link en een plus. http://rumors.automobilemag.com/slovenian-bullfighter-tushek-forego-t700-has-lamborghini-aventador-in-its-sights-129131.html#axzz2FbbFrGYm
Amadea
11 jaar geleden
Er staan geen puntjes achter. Dat is de door Goeie Vraag gemaakte afkorting, maar als je er op klikt krijg je gewoon de volledige link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg toch echt te zien: 403 Permission Denied
You do not have permission for this request /news/2013-tushek-forego-t700-supercar.html
Antoni
11 jaar geleden
Amadea, naar mijn idee is je antwoord onjuist. De tekst van je toevoeging na 3 minuten gaat over de Tushek Renovatio T500, niet over de Tushek Forego T700. Dat er verder een foto van de Tushek Renovatio T500 op de website van je eerste link bij een tekst staat over de nog te onthullen Tushek Forego T700, vond ik ook verwarrend.
Antoni
11 jaar geleden
Ik had je overigens al een duimpje omhoog gegeven, maar toen zag ik pas dat de foto op het strand van een Tushek Renovatio T500 is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker belangrijk antoni... lijkt me toch duidelijk dat dit antwoord de vraag van de vraagsteller beantwoord...
Antoni
11 jaar geleden
Nee, AlexD, je hebt me verkeerd begrepen. De auto op de foto uit de vraag is een Tushek Renovatio T500. Amadea geeft in haar antwoord aan dat de auto op de foto een Tushek Forego T700 is. Dat is onjuist.
Antoni
11 jaar geleden
AlexD, Amadea heeft een verkeerd antwoord gegeven vanwege die verwarrende foto, dus het is wel belangrijk.
Dit is een Tushek Renovatio T500, de eerste Sloveense supercar.

Het merk zal volgend jaar, dus in 2013, een nieuw model op de markt brengen: de Tushek Forego T700. Hoe dit model er uit zal zien, is nog niet bekendgemaakt.

Met een foto van het model onder een groot doek wordt de markt alvast lekkergemaakt...