Nee als je bij het CBR kijkt zie je dat je een geldig rijbewijs moet meenemen naar je examen.
Is ook logisch omdat E een toevoeging op je rijbewijs is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk, je haalt eerst B en dan ga je oefenen voor E en dan doe je dat examen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Overigens veranderen de regels per 19 jan een beetje: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/documenten-en-publicaties/brochures/2012/08/01/nieuwe-regels-voor-het-rijbewijs-be.html

Toegevoegd na 1 uur:
Ik geef normaal altijd een bron maar hier kan ik gewoon geen bron van vinden omdat iedereen weet dat dit niet mogelijk is. Sorry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Nee dat is niet mogelijk" heb je daar een bron voor, de link die je geeft is niet relevant.
Ik kan het nergens vinden maar als houder van de Bronzen Medaille vertrouw ik op jouw deskundigheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet mogelijk omdat e een toevoeging op b is dus moet je b al hebben als je e gaat halen hoef je ook niet opnieuw je theorie te behalen.
C kan je ook niet halen zonder dat je b hebt