Wat kost het vervangen van een kapotte dynamo van een Suzuki Swift ( uit 1996 ) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Het beste antwoord

Je hebt al tweedehands dynamo's voor tussen de €50-€100. Je moet echter ook rekening houden met het bedrag dat de monteur per uur rekent. Bij een goede garage kan het je €45-€55 per uur kosten. Als je de kosten wilt drukken, dan kun je opzoek gaan naar een monteur die ook buiten werktijden om werkt. Dat kan een heleboel schelen. Ik weet echter niet hoeveel tijd het kost om een dynamo te vervangen.

Ik zou zeggen, zoek een garage en vraag wat ze denken wat het ongeveer zal kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Al eens geprobeerd jouw opdracht op Movible.nl aan te bieden?
Via Movible.nl vindt je gegarandeerd een (auto)technici voor de reparatie van jouw dynamo. Zo kun je online opzoek naar de voordeligste of beste deal.