Hoe kan ik in contact komen met fabrikanten van oldtimer onderdelen?

Naast het feit dat ik zelf bij mijn (uit de hand gelopen) hobby van het aan oldtimers sleutelen veel onderdelen nodig heb ben ik aan het denken om ook onderdelen te gaan verkopen. Ik heb dus grote partijen onderdelen nodig en het lijkt me voordeliger om ze direct bij de fabrikant te bestellen.

Ik weet dat er fabrikanten zijn die nog steeds oldtimer onderdelen maken, maar ik kan er via internet geen vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Het lijkt me verstandig lid te worden van een oldtimer club. Wanneer je van een specifiek merk als lid kan aansluiten bij zon club zijn onderdelen vaak goedkoper. Ook zijn er vaak andere voordelen bij clubs zoals een goedkopere verzekeringspremie en uitwisseling van ervaringen o.a. Bij reparaties.

Specifiek kan ik geen club noemen maar wanneer je beschikt over een talbot matra murena (noem maar meteen een appart oldtimertje op) kun je gewoon googlen op club matra murena. Er zijn talloze clubs voor vrijwel ieder merk is wel een oldtimer club.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het verleden liet ik het maken door een plaatwerker / carrosseriebedrijf.