wie weet welk automerk dit is?

Toegevoegd na 31 minuten:
het kenteken op de foto is UK-78-89 dus een auto tussen 1951 en 1965

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Aan de gril te zien zou ik zeggen dat het een Lancia is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kenteken op de foto is UK-78-89 dus een auto tussen 1951 en 1965
Antoni
11 jaar geleden
Lancia heeft een paar modellen met een vergelijkbare grille. Die modellen zijn echter véél jonger dan de auto van de foto. Ik vond het niet zo'n slecht idee, al is het niet het juiste.
Edraket