Waarom vinden sommige mensen het nodig om met hun auto over 2 parkeervakken te parkeren?

Vooral van die zonnebanktypes met een Audi leasebak....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
2.1K

Het beste antwoord

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat doen omdat ze erg zuinig op hun auto zijn.
Dat ben ik ook, maar zet de auto dan liever wat verder weg, zodat de kans op beschadiging het kleinst is.
Vaak komt het echter voor dat er maar weing plaatsen zijn, dus dan moet je wel. (en er maar het beste van hopen)

De parkeerplaatsen in parkeergarages zijn tegenwoordig wel erg krap.
Maximale exploitatie dus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

omdat ze niet kunnen inparkeren :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze in een te grote auto rijden en geen idee hebben hoe ze die moeten parkeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat sommige mensen graag andere mensen dwarszitten of willen pochen met hun auto. Of ze kunnen gewoon niet inparkeren natuurlijk. Trouwens, kun je deze vraag niet beter bij maatschappij zetten dan bij vervoer? ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hihihi er zijn maar 2 soorten Audirijders, de snelle en die niet doorrijden. Maar goed denk dat dit toch een kwestie is van gemakzucht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er zijn mensen die kunnen parkeren er zijn ook mensen die niet kunnen parkeren

de mensen die dus 2 parkeerplaatsen gebruiken zijn dus de mensen die niet kunnen parkeren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en dan de asbak uit hun raam leeg gooien....

Ik zou het niet weten, misschien om er zeker van te zijn dat ze gezien worden?? Of bang dat ze anders geen ruimte hebben om er tussen uit te rijden??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zijn te eigenwijs om hun man te laten rijden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Asociale mensen zijn vaak van mening dat de wereld zich maar aan hen moet aanpassen. Regels en voorschriften gelden dan louter voor anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ken iemand die dat doet omdat ie bang is dat er zo`n miep + tas of boodschappenkar voorbij komt en met tas of boodschappenkar langs de wagen op krast.
Of dat er zo`n afgeragde hok naast zijn wagen komt te staan, waarvan de bestuurder/passier de afstand van de wagens niet kan inschatten... ga zo maar door...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat drie vakken zo moeilijk is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad altijd die asociale types..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om te laten zien dat ze graag onder de zonnebank liggen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die horen alleen maar 'bestemming bereikt', trekken vervolgens de handrem aan en zetten de motor af.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens een bepaalde definitie is Parkeren "de motor uitzetten" en staat het parkeren los van de exacte locatie waar dit plaats vindt.

Het is een combinatie van één of meer van onderstaande mogelijkheden :

- zich verheven voelen boven anderen (meer recht hebben op ruimte dan een ander)

- egoïsme (als de mijne maar past - de auto dus)

- bewust niet rekening houden met anderen

- onbewust niet rekening houden door gebrekkige en asociale opvoeding (niet beter weten)

- niet kunnen inparkeren

- te grote auto gekocht in relatie tot het fysiek en motorisch vermogen om betreffende voertuig effectief te besturen

- auto beschermen tegen beschadigingen tegen anderen die niet kunnen inparkeren

- heldengedrag : het blijvend confronteren van de overheid op te krappe maatvoering van parkeerplaatsen in het gemeentelijke parkeerbeleid, via het kanaal van de parkeerwacht
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
luister een naar de 50 jaar spot van Sire