Waarom werkt de instelling voor afstanden niet meer op marktplaats?

Nu krijg je altijd alle aanbiedingen te zien uit heel Nederland.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
3.9K

Het beste antwoord

Het werkt nog prima.
Ben je wel ingelogd? Zo niet, dan weten ze niet hoeveel kilometer van welke plaats ze moeten nemen.

Toegevoegd na 53 seconden:
In sommige categorieën worden trouwens wel de betaalde partners met "Heel Nederland" getoond, ongeacht het aantal kilometers dat je hebt ingevuld. Wellicht bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook als je niet bent ingelogd, doet ie het prima. Wel verbaas ik me er over dat ie de afstand van mijn lokatie naar b.v. Apeldoorn de één keer aan geeft als 17km en de andere keer als 20 km.
Of is die zo nauwkeurig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zou wel zo nauwkeurig zijn. De afstand Apeldoorn-Zutphen is volgens internet 21,1 km :)

Andere antwoorden (1)

Bij mij werkt het nog prima.
Probeer je browser te herstarten of gebruik een andere browser.
NB de eerste paar resultaten zijn aanbiedingen waarvan de plaatser betaald heeft om bovenaan te staan, deze kunnen uit heel Nederland zijn. Daarna (zit een balkje tussen) komen aanbiedingen uit de gevraagde regio (bijv. binnen 10km.)