Waar vind ik een fuse kaart van een Citroen Berlingo 1.9D600 uit 2000?

Ik heb dus geen boekje bij de auto. Op de zekeringen klep zit ook geen kaart van de zekeringen.
Mijn centrale deurvergrendeling doet het niet....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Antwoorden (1)

Loop eens bij de dealer naar binnen.
Deze hebben dergelijke boekjes wel op voorraad of kunnen die wel bestellen.
Je kan het ook op een autosloop proberen, maar als je dan een net exemplaar krijgt is een tweede.

Maar een kapotte zekering kun je ook vinden zonder het boekje of layout.
Gewoon met een zaklamp en eventueel een tangetje de zekeringen nalopen, je komt vanzelf de doorgebrande zekering tegen.
Let wel, een zekering klapt nooit zomaar.
Mocht hij na het vervangen er weer uitklappen dan is er iets aan de hand en dan is het zaak om daar eerst even aandacht aan te geven.
Nodeloos om te zeggen dat een zekering altijd vervangen dient te worden door één van de gelijke waarde.