wat is in etappes? zie uitleg

als er in een zin staat:
het aandraaien van wielbouten en wielmoeren doe je altijd in de voorgeschreven volgorde en voorgeschreven manier (al dan niet in etappes)

wat betekend dan in die zin etappes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Met tussenpozen: je draai eerst alle bouten van alle wielen een beetje aan en daarna vast, dan ga je er een stuk mee rijden en dan draai je ze nog een keer vast. (Voorbeeld!).

Net zoals de Tour niet in 1 keer iets van meer dan 1000 km bedraagt, gaat dat in stukjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je antwoord goed voorbeeld trouwens