Hoe kan je zelf een auto bumper terug zetten?

Ik heb dus een boom van achteren geraakt tijdens het keren in een donkere straat. Mijn bumper is niet zo zeer kapot, hij is alleen aan de rechterkant los komen te zitten. Wel zit er een kleine scheurtje aan de rechterhoek.

Hoe zou ik dit het beste weer terug kunnen zetten? Met duwen kom ik niet verder, want hij veert terug. En als ik mijn auto naar een garage breng, hoeveel zou dat mij gaan kosten?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
18.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je geeft wel weinig info over de bumper !
Zijn de steunen krom ?
Wat voor soort bumper ?
Als het een polyesterbumper is kun je die beter eraf halen .
Breng de bumper naar een spuiter en die repareert en spuit de bumper .
En de kosten zullen wel zo rond de € 100 liggen .
Of kijk op de sloop naar een ander bumper in dezelfde kleur .
En dan ligt het aan jou wat je doet !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waar zit achterkant van een boom?

Antwoorden (1)

er zitten klemmetjes op de auto waar jouw bumper in moet schuiven.
ik heb het pas met mijn auto ook gehad, hek niet gezien, linker zijkant wees naar buiten.
eerst zelf geprobeerd, toen naar m,n garage, en in twee minuten klaar, koste niets, een kwestie van een beetje terug buigen, een paar ferme rammen op de juiste plek, en hij zat weer op de juiste plek.