ik ben van plan om een 2e hands auto te kopen maar nu wil ik weten hoeveel eigenaars hij heeft gehad ,hoe kan ik daar achter komen ??

Toegevoegd na 16 uur:
al gevonden op zomoto kan je je kenteken intoetsen en dan onder de historie .
bedankt rob

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ga naar www.vwe.nl en geef het kenteken in.
Op 1 van de tabbladen zul je het aantal eigenaren wel terug kunnen vinden.

Toegevoegd na 15 uur:
Ik weet zeker dat ik dit eerst wel kon bekijken, maar helaas niet meer van toepassing..

Staat de auto ook op marktplaats? En staat er ergens het tabje kenmerken bij?
Daar staat wel het aantal eigenaren tot nu toe.
Of onderaan tussen de text en de foto's onder: Geschiedenis, kosten per maand en onderhoudsintervallen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe werkt dit dan?
Ik heb dit met onze auto geprobeerd,maar ik zie nergens het aantal eigenaren dat de auto gehad heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, mijn fout, ik zal mijn antwoord even aanpassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht eerst dat het aan mij lag want ik had het wel graag willen weten. ;-))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De steller van de vraag heeft het al gevonden.
En ik heb het ook met mijn dagelijkse auto geprobeerd, werkt goed, maar mijn hobbyprojecten niet (2 antieke chevy's)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik zie het,ga het straks ook eens uit proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb even gekeken,maar vanaf dat de auto bestaat tot een paar jaar later,zie ik geen eigenaar,kan dit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien onbekend?
Mijn auto is ex-lease.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er klopt helemaal niets van die site want zowel de gegevens van onze huidige auto en onze vorige auto kloppen niet.
Het aantal eigenaren niet,maar ook de eigenschappen niet van de auto's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
raar, bij mij en mijn zus klopt het wel.
Heb je wel de juiste uitvoering enzo gekozen?
Stuur anders het kenteken eens per privebericht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal ik doen.
Als je een iphone hebt zou je de kenteken app: Kenteken Opzoeken kunnen downloaden, eenmalig E 1,59 vervolgens altijd gratis en autonoom. Of via RDW online, daar krijg je ook veel info over auto gegevens

Als je huidige auto wilt verkopen kan dan gratis via http://www.verkopenautogratis.nl of http://www.ikwilvanmijnautoaf.nl of via ANWB service maar die kost geld, ook als je lid bent.