Wat brengt een Daihatsu Cuore uit 1992 op met een defecte motor op de sloop of pariculier?

Er zit nog bijna een jaar apk op, nieuwe remmen, accu en uitlaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

particulier zal je deze auto niet snel kwijt raken. op de sloop krijg je er niet veel voor. denk aan 50 tot 100 euro. de onderdelen van de cuore zijn namelijk niet echt meer in trek, dus de aankoop is voor de sloop niet zo interessant meer. auto zal daarom gekocht worden voor het oude ijzer.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfs dat zal je er niet voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 helaas zijn cuore's niet veel waard ook nooit echt geweest en vooral als de auto al 20 jaar oud is.
Mede doordat het een goedkope aankoopprijs was nieuw.
Op een demontagebedrijf moet je gauw denken tussen de 50 a 75,-
Als het veld al vol ligt met soortgelijke auto's dan kan het zelfs zakken tot 30 a 35,-
De apk en de nieuwe onderdelen doen daar (helaas) weinig aan toe.

Mijn advies?
Gewoon rondbellen en eventuele liefhebbers tegen elkaar uitspelen, maar dan nog blijft het tientjes werk.