Je kan kadotjes krijgen als je niet in de spits rijd. Maar hoe controleren ze dit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe weten ze of je daar wel of niet rijd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kadotjes? Is dat Russisch voor ongeluk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cadeautjes dan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je bijv met kastjes doen in je auto en een ontvanger, net zoiets als rekeningrijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zijn dat voor cadeautjes dan?? Dat zou dan het eerste cadeautje zijn dat ik zelf heb betaald.

Antwoorden (2)

Door middel van gps weten ze of je op de snelweg stilstaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij dit soort proeven wordt de auto van de deelnemer voorzien van een gps kastje en hierin zit ook draadloos internet. Tijdens het rijden wordt hiermee je positie, via het internet, doorgestuurd en met deze gegevens kan gekeken worden of je niet in de spits op een 'verboden' weg hebt gereden.
Vervolgens kan er dus per periode gekeken worden hoe vaak je eventueel toch in de spits hebt gereden en kan hiermee je beloning aangepast (lees verlaagd) worden.