Weet iemand waar je voordelig een kleine lakschade op een kunststof bumper kan laten repareren?

Zou graag enkele krassen gerepareerd willen hebben voor een goede prijs. (Omgeving 's-Hertogenbosch).

(Heb al scratchremover geprobeerd maar op sommige stukjes is de lak eraf.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Het beste antwoord

scratchrepair.nl in Udenhout, doen het goed, gewoon eens langsgaan en een prijs laten maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als de lak eraf is, kun je poetsen wat je wilt maar komt het nooit goed. Laten spuiten is een optie en als je zelf de bumper kunt demonteren ben je rond de 250 euro kwijt. Een gebruikte bumper op marktplaats is soms ook een mogelijkheid, voor een gangbaar model liggen de prijzen rond de 100 euro en 150 als er parkeersensoren in zitten.

Laatste optie is een lakstift, te koop bij de dealer. Verreweg de goedkoopste mogelijkheid.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan zelf geen bumper demonteren en het zijn eigenlijk maar 2 krassen en een paar hele lichte dus een nieuwe bumper vind ik de moeite niet waard. Wil liever ook geen lakstift want dat zie je een beetje zitten. Het liefst gewoon spuiten en dan voor een vriendenprijs ofzo.
paulus811
11 jaar geleden
Krassen kun je er prima uitpoetsen met een goede poetsmachine en een kloddertje polish. Daarna afwerken met een waslaag en dan knapt het al aardig op. Als je voor het polishen met een heel klein drupje (met een penseelhaar) uit een lakstift de beschadiging inkleurt, zou het effect wel eens heel netjes kunnen zijn. Dus eerst inkleuren, daarna polishen. Als je ooit in de buurt van Rotterdam bent, kan ik je de firma Carclean in Bergschenhoek aanraden. Als zij de kras er niet uit kunnen poetsen, kan niemand het. www.carclean.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zoiets klinkt goed maar helaas zit ik daar niet in de buurt..
paulus811
11 jaar geleden
Wie heeft me die min gegeven? Wees dan zo sportief om te vertellen waarom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik niet mag nog niet stemmen......
Gezien u al met die scratch remover kan werken zal u die kleine krasjes er ook zelf wel uitkrijgen.
Bij de dealer van uw merk kan u kleine flesjes kopen met het exacte kleur van uw wagen, indien een metallic dan heeft u ook een lak nodig.
Dan heeft u 2 kleine flesjes die elk rond de € 10 kosten.
Er zit in de dop een fijn borsteltje in waarmee u zeer nauwkeurig die krassen kan retoucheren.
Indien metallic dan kan u de lak aanbrengen na xx tijd (staat op flesje) en u zal die krassen nog nauwelijks zien.
Goedkoop en efficient. Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Heb jij me die - gegeven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@paulus, komt zeker niet van mij, ten eerste doe ik zoiets zelden, tenzij het flagrant verkeerd is of gevaarlijk, en ten 2e geef ik dan zeker een motivatie.
Trouwens ik geef nu een +, dit is niet ter compensatie maar ik vind uw antwoord ok.
paulus811
11 jaar geleden
Dank je de pauwroger. Op de een of andere onjuiste manier heb ik de min aan jou gekoppeld, volledig onterecht dus. Dank voor de +, krijg je van mij ook.