Hoe behandel ik witte, uitgebleekte lakplekken op de motorkap van mijn groene auto (groene wax helpt niet), zonder de auto over te laten spuiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Met een goeie cleaner zoals Commandant kan je verweerde lak weer aardig ophalen. Te koop bij de betere autoshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Commandant 4 is idd een goed middel.
Wat ook heel goed werkt is Mequiars.
Dit is een heel goed poetsmiddel wat de kleur helemaal terughaalt.
Je kunt eerst commandant 4 gebruiken en daarna Mequiars.
http://www.carclean.nl/merken/Meguiars.aspx?gclid=COLC_un_q7ICFaTJtAodAkwAAw

Te koop bij de meeste automaterialenzaken en ook Halfords verkoopt het.
De Techwax2 is naar mijn ervaring de beste om mee te werken.