Zijn er afsluitbare benzinedoppen voor een Kia Pride uit 2000?

We hebben helaas te maken met een of meer personen die onze kia gebruiken als tankstation.
Het afsluitbare klepje waar de benzinedop achter zit bied geen bescherming tegen het leegzuigen van onze benzinetank. Ik ben het zat en wil mijn brandstof beschermen, zit er zelfs aan te denken om scheermesjes in de dop te doen smelten, zodat de dief zich eens goed in de vingers snijdt. Maar liever wil ik een(universele?) afsluitbare tankdop vinden die past op een kia pride uit 2000.
Wij hebben niet veel geld en dus ook geen dure auto met alarm en dergelijke, het auto rijden is zo al duur genoeg zonder dat ze me de brandstof jatten. Na nu al geruime tijd te googlen heb ik nog geen afsluitbare tankdop kunnen vinden voor deze auto. Hopelijk weet hier iemand raad of weet iemand welk ander merk eventueel zou passen.
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeggen, rijd even langs de kia dealer/garage en vraag wat prijsjes op van afsluitbare tankdoppen, orginele of universele
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit mij volledig bij Dionschoonvel aan.

Antwoorden (1)

Volgens mij zijn deze universele tankdoppen uitwisselbaar en zijn bij mijn weten te krijgen in twee maten 80 en 100 mm.
Ga even langs de dealer of automaterialenzaak zoals brezan, revista e.d.

Een mogelijkheid om een klein gaatje te boren voor een los slot heb je zeker niet.
Soortgelijk heb ik gedaan met een vrachtwagen, nu helpt dat nagenoeg niet meer, ze slaan nu gewoon een plug onderin........hufters.