Waar kan ik een goede perfect passende eind én middendemper vinden voor mijn citroen xsara 2.0-16v 'berline' uit 2003?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Bij de citroen dealer kan dat. Of als je zelf handig bent, kun je op een autosloop kijken of je er 1 kunt vinden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteraard bij de dealer, maar ook bij Revista, Kwikfit en Brezan kan je ze krijgen, zowel imitatie als merk.

Natuurlijk is de sloop ook een optie, maar dan als laatste redmiddel.
Ik haal zelf veel van de sloop, maar een uitlaatsysteem is wel het laatste.....................of het moet een hele jonge zijn.