Hoeveel reiskosten kan ik vragen per kilometer?

In de sinterklaastijd ga ik huisbezoeken doen. Huisbezoeken doen we met de auto en binnen mijn woonplaats hoeft er niet te worden betaald. Nu worden we soms ook geboekt tot vijftig kilometer vanaf de woonplaats (en daartussen). Ik wil graag weten hoeveel reiskosten ik kan vragen per kilometer. Ik heb een Ford Ka uit 2001. Als er meer gegevens nodig zijn om dit te berekenen dan hoor ik het!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
32.8K

Antwoorden (4)

19 cent om geen belasting te betalen over het bedrag of je deelt een tank benzine door het aantal Km wat je kunt rijden met de tank vol, dus bij een afstand van 50 Km dat bedrag maal 100 (50 heen en terug )en telt daar het afschrijving en onderhoud deel van +/- 9 cent per Km bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je eenvoudig berekenen met de link in de bron, ik heb nu inderdaad te weinig gegevens om tot een exacte berekening te komen maar ik heb wat geprobeerd maar dat pakte het systeem niet. Als dat bij jou ook zo is moet je wat gegevens veranderen.

Je komt tot een berekening van de totale autokosten per km maar je kunt natuurlijk ook minder aanhouden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 EURO per 10km is een redelijke prijs en dekt uw verbruik.
Als u alle kosten zoals, afschrijving, verzekering, onderhoud, carwash, enz wilt mee inrekenen moet u als die kosten per jaar samentellen en delen door het aantal kilometer/jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Kun je dat eens voorrekenen je vergeet de afschrijving zo en zo al. voor 10 eurocent per km rijd geen een auto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u geschat 6,26 L/100 km verbruikt is dit 0,626/10 km.
Als de prijs ruwweg € 1,6 kost.
Dan is dit 0,626 x 1,6 = € 1 per 10 km. Ik heb in mijn antwoord al meegegeven dat dit uw verbruik dekt. Niet al uw andere kosten, lees maar eens goed na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beter het antwoord volledig lezen alvorens een min te geven !
ronron1212
11 jaar geleden
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
? Wat is dan de vraag volgens u ?
ronron1212
11 jaar geleden
Ik wil graag weten hoeveel reiskosten ik kan vragen per kilometer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij een +
Lijkt mij een duidelijk onderbouwd antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch iemand die het begrijpt, thanks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 euro dekt bij een benzinemotor maar bij een paar procent van de auto's tegenwoordig het verbruik. De meeste auto's rijden rond de 1 liter op 12 km nou en wat kost een liter benzine tegenwoordig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen commentaar meer .
Belast €0,30 (tegenwoordig de gebruikelijke Bruto Km prijs die ik bij mijn werkgever mag declareren, dus zou ik persoonlijke dat aanhouden!)
Duurt nog even voordat het weer Sinterklaas is, dus kun je er nog een paar nachten over slapen, Succes!