Raam zakt naar beneden van mercedes 190d?

Het voorzijraam van mijn mercedes 190d van 1986 zakt naar beneden.
Dus de zwengel is lam,ik kan draaien naar boven of beneden maar hij draait wel maar er gebeurt niks,Hij draait dus heel licht.Is dit te maken of moet ik het vernieuwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Pieterdonker,

De kabel van het raammechanisme is gebroken.
Als je de deurbekleding verwijder kun je het goed zien,deze moet je vernieuwen.
Je kan deze gewoon bij de dealer bestellen, of je haalt er 1 van de sloop.

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij heb je meer verstand van auto's slopen ;-)+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is maar 1 antwoord gegeven dus werd het deze.
Het is geen goed antwoord omdat niet er met een kabel word bediend maar met een tandwiel