Hoe hard mag je op de snelweg in belgie rijden?

Toegevoegd na 5 uur:
Ik dacht tog echt 130... net als in frankrijk.. maar goed dan heb ik het blijkbaar dus echt fout en heeft het dus nut gehad dat ik de vraag hier heb gesteled

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Het beste antwoord

Zo hard als op de borden staat aangegeven. Maar niet harder dan 120 kilometer per uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Maximaal 120 km/pu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als in Nederland 120 km per uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de 120 die hierboven ook staat. En verder zo hard als de borden aangeven... regelmatig mag je minder hard dan die 120.
itsme
14 jaar geleden
120 tenzij anders aangegeven wordt op gelijke wijze als in Nederland gebeurt. Mooi hé die europesche unie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wiewatwaar;

Nederlanders maximaal 120km/u, Belgen met dikkere auto's dan de jouwe kennelijk stukken sneller.