hoeveel kost een lamborghini gallardo lp570-4 superleggera?

Toegevoegd na 7 minuten:
hoeveel kost hij in 2012

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1K

Antwoorden (1)

283.330 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor dik 283 mille levert dealer Hessing de supersportwagen in de kleur Nero Noctis, Bianco Monocerus, Giallo Midas, Atancio Borealis, Verde Ithaca of Grigio Telesto. Ook de e.gear-transmissie is standaard, al vervangt Lamborghini de gerobotiseerde versnellingsbak kosteloos door een handbak met zes versnellingen. Datzelfde geldt voor de standaard stoelen die desgewenst in de plaats komen van de lichtere kuipstoelen.

Lamborghini biedt naast genoemde carrosserietinten optioneel andere lakken aan, die voor een bedrag van 8.784 euro op de prijslijst staan. Een matte tint is eveneens mogelijk. Het prijskaartje stijgt door deze optie met liefst 13.908 euro. Voor de enorme achtervleugel achterop dient € 6.881,- extra te worden overgemaakt, terwijl carbon-keramische remschijven de uiteindelijke prijs met minimaal € 17.568,- doen toenemen. Het liftsysteem, dat het nemen van drempels vergemakkelijkt, is ook voor de Superleggera beschikbaar en vergt een investering van € 3.660,-.

Toegevoegd na 9 minuten:
Voor het model 2012 is de prijs $237,600
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
incl. cd speler
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat mag ik toch wel hopen voor deze prijs ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
alle getallen lijken mij redelijk te kloppen, t enige wat niet meer klopt is dat hessing failliet is gegaan en is overgenomen door Louwman